Hatice90 SenemKrgl ayni son regl tarihimiz :) ben bugun yaptirdim ikili testi. Kesin bisey soyleyemiyolar malesef 🙄
SenemKrgl Hatice90 hayırlısı diyelim bende zamanı onun heyecanı ile geçiriyorum yoksa doktor günleri gelmiyor resmen geçmiyor günler 😭
Nurhayat1212 Nurhayat1212 Zaten tam tarih yokki ne zaman tuttugu ekimin ortalarinda 10 gbi hesapladigim icin dedim 12 hafta 3 gunlukmusum ama devlet soylemiyormus bizim burda cinsiyetini
Burcak61 Duyguyy bana da öyle söyledi 12 yada 13. Hafta da belki öğrenebiliriz dedi umarım miniğim kendini gösterir 😊