renes YagmurDaskn ense ve hurun kemıgıne bakılıyoe ve kan alınıyor bebegın dawn sendromlu olup olmadıgına bakılıyo
Aslannnn Ozen89 7 ekim bende kiz hissediyorum sanki bendede sivilceler var çirkinleştim kızı olacak olan çirkinleşir derler ama bilemedim 🤗😄😊🤩👶🏻
Aslannnn Denizanne ne güzel erkenden öğrenmişsin 😊 Tabikide önce sağlıklı olmaları önemli ama merak ediyor insan 😊😄👶🏻
Enesnazan8181 Cyla2014 17 ekim 10+2 canım 2 3 hafta sonra doktora gidicem hem ikili testi yaptırır hemde cinsiyetini öğrenirim inşallah ☺️☺️
Elfii nilmur0 aynen git bncede salı tekrar gideceğim kesin ozaman belli olur dedi . Ama%80 az bi tahmin değil. Sende yaz merak ettim
ebrarmom08 Sinem21 aynen ya sinir oldum bebegi bile gostrmedi ultrasonda bakarken sen kafani yasla ben bkyorum diyo iyki ozeli tercih etmisim ikili yaptrym diye gittim yoksa gitmzdim zaten
nilmur0 Elfii eşim bedelli askerlikte şuan kayınvalidemdeyim. Merkeze uzağım bilmiyorum hemen gidebilir miyim :( çok merak ediyorum
Elfibrhm Cyla2014 benimde 8 ekim daha belli olmaz ki 10 Ocak’ta gidecem test falan yapacak onda doktorum görüp söylerse bilemiyorum 🤷♀️