Sinem21 Edyedy ay ne güzel biz ultrason da biraz ilerde gidiyormuşuz bugün öğrendim 🥰🥰🥰ama cinsiyet öğrenemedim tabiki🥺
Ebrupla 25 Ekim bizimde 9+1 benimde vücûdumda ve yüzümde çok fazla sivilce çıktı ve acıyor neyden kaynaklanıyor bilmiyorum haftaya Cumartesi muayeneye gidicem sağlıklı mı çok merak ediyorum
Denizanne Cyla2014 ben 11 haftalıkken ikili test esnasında öğrendim. Gidince doktoruna söyle cinsiyeti görüyorsa söylesin çoğunlukla görünüyor ama bazı doktorlar söylemek istemiyor 🥰🥰 benim bebişimde kızmışş
Zelnuray Ozen89 bende onu erkek diye biliyoruz erkek anneden alır kız verir anne daha güzel olur diye du bakam ne çıkcak
Aslannnn Cyla2014 benimkide 7 ekim canim ben de öğrenmedim 13 haftalik olduğumuzda randevumuz var o zaman belli olur heralde😄😄👶🏻
ebrarmom08 Cyla2014 benmde 9 ekim bgn ikili test yptrdm farkli bi hastaneye gittim bebek hakknda bisi demediler kalp atsni dinletmediler birak cinsiyeti ogrenmeyi uyuz oldum 🙄
Sinem21 ebrarmom08 bende özele gidiyorum geçen devlete gittim ne kalp sesi ne bişey doğru düzgün bişey öğrenemedim töbe ettim🥺😂
ebrarmom08 Sinem21 aynen ya sinir oldum bebegi bile gostrmedi ultrasonda bakarken sen kafani yasla ben bkyorum diyo iyki ozeli tercih etmisim ikili yaptrym diye gittim yoksa gitmzdim zaten
Aslannnn Pregnantmom bende 9 ocakta gidicem 2li taramaya o zman 13 haftalik oluyoruz inşalalh söyler doktorumuz 😂😄👶🏻🤗
Aslannnn YagmurDaskn mode problemi 3 haftadir cekiyorum 12. Haftaya günler kaldi insallah geçer diye umut ediyorum 😃😊😊🙄 2 3 gündür de yemeklerden sonra başim dönüyor gibi hissediyorum