Tubasel17 Cyla2014 Merhaba bende ekimde hamile kaldım🤗 2 hafta içinde cinsiyetini öğrenicem doktorum 14. Haftada gel bakalım dedi 🤗🤗
Merveprms Benimde 13 Ekim son adet tarihim ayın 8inde ikili taramamız var cinsiyetide söylücem dedi doktorum sabırsızlanıyorum ☺️💛
Yaser27 Sinem21 Bende sizin hamile kaldığınız gün evlendim ve 24 ekimde hamile kaldım arada bi hafta var gebelikle evlilik arasında 🙈
Sinem21 Yaser27 kazayla mı oldu yoksa planlımıydı erken olmuş sanki azıcık🙊bende senelik evliyim ya erken diyorum 😂😂
Pregnantmom Cyla2014 arkadaşım 5 ekim büyük ihtimalle erkek demis doktoru benim 14 ekim heyecanla bekliyorum ögre meyi 😊
Pregnantmom Sinem21 Sinem21 benimde 14 ekim çarşamba günü gittim ama erken daha en erken 12. Haftadan sonra 😊
Cyla2014 YagmurDaskn cinsiyet için doktorlar genel olarak 16. Dan sonra söylemeyi tercih ediyorlar. Ama tabi 11 12 de söyleyenler var
Fidankoc Pregnantmom Bende ekimin başları erkek ortalari kız olabilir bnde kız hissediyorum 14 ekim 🤰❤❤