Merveatan Cyla2014 ben 2 ekim. Benim doktorum da 16. Haftada söylerim ben dedi 🙈 eğer bebeğimiz erkekse şimdi bile farkedip söyleyebilirler ama demeyen demiyor 😂
Fidankoc Pregnantmom Bende ekimin başları erkek ortalari kız olabilir bnde kız hissediyorum 14 ekim 🤰❤❤
Pregnantmom Fidankoc benimde 14 ekim ilk zamanlar kız hissediyordum ama duydukca erkekleri erkek hissediyorum artik😁
Sinem21 Pregnantmom deme kız 😂bekarken hep ilk çocuğum erkek olaun derdim de hamile kalınca nedense kız geçiyo gönlümden😂 ama tabiki en önemlisi sağlık 🥰🥰🥰
Fidankoc Pregnantmom 😂😂Rabbim hayırlısını versin insllh kız erkek farketmezde sağlıklı olsunlar ama gönlümden kiz geciyo baklm ogrenincede yazalım birbirimize burdan 🙏🤰❤💕💓
Zelnuray Sinem21 bende öyleyim eşim şuna yapsana diyo 2 kişiyi kaldırmaya utanmıyor musun sen kendşn yap diyorum susuyo 😂😂😂
Pregnantmom Fidankoc aminn inşallahhh 9 ocakta inşallah 2li test icin gidicem o zaman belki öğrenirim
Fidankoc Pregnantmom Insallh cnm genelde ikili taramada söylüyorlarmış kardeşime söyleşiler insllh bizde öğreniriz 🙏🙏
Aslannnn Pregnantmom bende 9 ocakta gidicem 2li taramaya o zman 13 haftalik oluyoruz inşalalh söyler doktorumuz 😂😄👶🏻🤗