Tugbabu5952 Cyla2014 ben 8 ekim canım bugun gittim ama göremedk daha doğrusu doktor haftaya gelin şimdi birsey diyemem dedi😊
Segucay Adenbebek ay ne kadar erken öğrenmişsiniz 🙈 ben 11+3 tam bir hafta sonra kontrol ve ikili test var bir ihtimal cinsiyeti öğrenir müyüm diye heyecanlıyım🙈🙈
Hennahmet Cyla2014 bende cumartesi gideceğim benimde 5ekim ama 2gün önce doktordaydım bebiş poposunu dönmüştü🙈
Cihan Cyla2014 benimde son adet tarihim 8ekim bugun ikili taramaya gittim doktor cinsiyeti söyledi yada sadece bnzetme yaptı🤷♀️
Nasibveannesi Şuan 11+2 yim 11 haftalik ken daha erken dedi devlette haftaya cuma ikili teste gidecem ınsallah söyler ☺
Yaser27 Sinem21 Bende sizin hamile kaldığınız gün evlendim ve 24 ekimde hamile kaldım arada bi hafta var gebelikle evlilik arasında 🙈