Busraltn FairyMoon bacağıma daha doğrusu bikini bölgesi derler ya yanlara doğru oralarda. Rabbim hayırlara çıkarsın inşallah 🙏🏼🥰
biryildiz42 NuralDonmez benlm de 7 Mart mide bulantım ve yoğun bir uzayan akıntım var kokusuz beyaz şeffaf ama midem çok bulanıyor. 3 aylık kızım var hamilemitim psikolojik mi bilmiyorum ama 3 gündür devam eden bir bulantı
FairyMoon biryildiz42 aslında kan verseniz düşük hcg ile de olsa öğrenebilirsiniz şuan en azından muammadan kurtulursunuz
Sesusa FairyMoon benimde 9 mart🙈 kasık ve bacak sızlaması yaşıyorum ta aşırı hemde🥴 kendimi mi kasıyorum acaba diye düşümdüm ilk önce daha sonra baktım kasıkla birlikte devam ediyor ağrı değil ama sızı🤷🏼♀️
FairyMoon Merve_47 hiç bilmiyorum ama burda bazı postlarda hamile bayanlar kasıklarında kıpırdanma, seyirme vs olduğunuz yazmışlardı.
FairyMoon sariniz13 rahim genişlediği için bu ağrıların olduğunu söylüyorlar evet. Bu arada kız solda erkek sağda olur tezi de çürümüş oldu 😊 İnşallah sağlıkla kucağınıza almayı Nasip etsin Allah 🤲🏻
Nur1999 Derya4701 5+3 üm şuan dün 1-2 kere oldu normalde yürürken falan olurdu ama olmuyo normalmidir bilemedm
Derya4701 Nur1999 bence normal benim arkadaşım hiç böyle bişe yaşamadı hiç bir belirtisi yok oda yeni hamile hani her gebelikte değişir kişiden kişiye fark eder bu belirtiler
Babby Bat 3 4 mart benim iğne batar gibi hem sol kasık hemde bel ağrısı vardı 2 tane test yaptım çok silik pozitifti ikisde ama kan negatif cıktı 😢
Gulhangundas Babby yaa hayırlısı olsun canım sıkma canını vardır zamanı daha. benimde bat dündü normalde ama bu ay yumurtlamayı geç gördüm regl 5i gibi bekliyodum dün test yaptım aşırı silik çıktı