Benimde iki üç gündür kasıklarıma sanki bıçak saplanıp duruyor, adet öncesi yaşadığım sağ üst bacağımda ince bi sızım var. 8 martta adet başlangıcım. Şişkinlik ve iştahsızlık var, çok test denedim cesaret edip test yapamıyorum :( reglimin geçmesini bekliyorum