Kızlar adetime 11 gün var sabahleyin uyandıktan sonra lavaboya gittim sonrasında şiddetli bir sancı girdi rahim kısmında özellikle karın bükmesi gibi sancı seklinde sıcak su torbası koydum öyle gecti ama çok fazla şiddetliydi sizce neden olmuş olabilir yumurtlama dönemini degerlendirdim ama sanmıyorum bu kadar erken belirti olacagını bana başka bişey gibi geldi çözemedim idrar yolu enfeksiyonu yasayan varmı nasıl belirtileri var ?