XxTubaxx MadameNoire benim sezeryan bayramdan önce alcm diyor Dr. Ben biraz daha beklesem diyorum ama 38 dem sonra almak daha iyi diyor sizce
Edaa3595 Merveemr 5 Mayıs da 40. Hafta dolacak ama ilki sezeryan Buda sezeryan olacağı için nisanın son haftaları tahmin ediyorum ki olur sağlıkla gelsinler 🙏🧿
Bal34 Merveemr 32+4 haftalığım.nisanın 15 ile 20 arasıydı doğumum ama şekerden dolayı nisan başı gibi doğumum olacakmış.40cı haftayı bekleyemeyi z dedi doktor
Gizemmnur- Merveemr 32+0 dayız nisanın 20 sinden sonra gözüküyor bakalım ama bence daha erken olacak gibi hayırlısı olsun inşallah 🥰
Rumeysaaa67 Gizemmm223 tam 38+0 da ilk sezaryen doğum olduğu için buda öyle olacak kilolu olduğu için
hayalim35 Merveemr 24 nisan gözüküyor 32+3 ama bebek en son tersti sezeryan ihtimali de var herşeyin hayırlısı
Rumeysaaa67 Gizemmm223 en son 32+6 da 2450 dedi doktor ilk oğlum 4200 doğdu sezaryen ile bakalım bu kaç kilo doğacak 😊
1prenses1prens-moms Merveemr ilk dogumum gibi bebek gelmezde 41 haftayı beklersek nisan 7 max yoksa mart sonu 35 haftalık olduk
ozgekader Merveemr Şuanda Nisan 14,19 olarak görünüyo doktorumun tahmini doğum zamanı ama bakalım ne zaman gelmek isticek küçük hanım 33+1 olduk
Yaseminn2345 6 Nisan görünen tarih. Şu an doğum şekli belli değil o yüzden tam bilemiyorum ama inşallah hepimiz sağ salim kucağımıza alırız. ❤️
Azra8Engin Merveemr 5 mayıs gösteriyor ama bizim kız biraz sabırsız gibi nisanda gelir diye düşünüyoruz 😍
bebisliozlem Zeehraaaa canım daha belli değil 🥲 10 gün sonraya randevum var belli olacak sanırım Zaten sezeryan olursa muhtemelen 20’sinden önce gelecek 🐣