bebisliozlem Zeehraaaa canım daha belli değil 🥲 10 gün sonraya randevum var belli olacak sanırım Zaten sezeryan olursa muhtemelen 20’sinden önce gelecek 🐣
Zeehraaaa bebisliozlem benimkisi sezeryan 20 nisana verdi bir kac gün önce de olabilir dedi ama bakalım 🥰
Zeze03 Merveemr son tarih 20 Nisan ama muhtemelen sezeryan olduğu için ilki bunu doktor 6-10 arası alırım sezeryan olursa dedi ssvd deneyeceğiz 🤗🤗
Serenmaras İlk doğumum sezeryan dı aradan 5 yıl geçti doktora normal doğum yapmak istediğimi söyledim bakalım Nisan ortası gibi inşallah 🙏
muallimannem asennaa doktorum daha gün vermedi normalmi sezeryanmi bilmiyorum ama benim bebeğim bikac hafta önden gidiyor bu doğum tarihini yaklaştırır mı bilmiyorum 🙃
asennaa muallimannem belli olmuyor ya önden de gitse ne zaman isterse o zaman geliyor bebişler 😀 aynıymışız hafta olarak😍
umutsmom20 Merveemr 19 Nisan görünüyor ama sezeryan olacağı için muhtemelen bayramdan önce alırız dedi doktorum 🥰
bebisliozlem umutsmom20 benimde 20 Nisan 🥲 muhtemelen sezeryan olacağım bebeğim baş aşağıya dönmezse, bıdığımın da dönmeye hiç niyeti yok gibi 🤭 acaba bizim de mi bayramdan önce olur ki 🥲
Aybike042024 bebisliozlem benimde 19 Nisan gözüküyor ama sezeryan olacağım için doktorum büyük bir ihtimalle 8-9 Nisan gibi alırız dedi