MadameNoire Merveemr normal doğum olursa nisan 2 nci hafta 40 i dolduruyoruz.. sezaryen olursa mart sonu nisan ilk haftası..bebisin durumuna göre 😊
aslhnkrts9 Deletedmom_88 aynıymışız bekliyoruz bakalım 😂 benim dönmezse sezeryan olursa 24 ü gibi alırım demişti doktorum
XxTubaxx MadameNoire benim sezeryan bayramdan önce alcm diyor Dr. Ben biraz daha beklesem diyorum ama 38 dem sonra almak daha iyi diyor sizce
MadameNoire asennaa benim de en son 14 nisan gözüküyor 😇 saglikla sihhatle gelsinler 💜 cinsiyeti nedir bebisin benim erkek 💙
Rumeysaaa67 Gizemmm223 tam 38+0 da ilk sezaryen doğum olduğu için buda öyle olacak kilolu olduğu için