Betul-97 ogretmen1anne_ Bebişim mahremiyetine çok önem veriyor o yüzden kendini göstermiyor. 17 haftalık olduk tahmini kız diyorlar. Ben Asya eşimde Tomris diyor da bakalım ikisinden biri olabilir. İki isim istemiyoruz
Susamtohumu2 ogretmen1anne_ büyük kızımın ismi Duru şimdi 2.ye hamileyim nasipse orada Derin ismini düşünüyorum 🙂
Tuliy5 Fatma96 İlkim ve İnci çok hoş. Fakat Elisa ve Eva gayrimüslim isimler. Umarım bunu bilerek koyuyorsundur. Mesajında inşallah kelimesini kullandığın için uyarmak istedim. Belki Elisa ve Eva’nın gerçek anlamlarını bilmiyorsundur…
Fatma96 Tuliy5 aaaaa baktım ama hiç böyle bir bilgiye rast gelmedim kızımın ismini okumaya gelen cami hocasıda uyarmadı hiç söylemedi böyle bişey ilkkez sizden duydum bu bilgiyi teşekkür ederim araştırıcam
Sema_1nur Tuliy5 cinsiyetimiz belli değil ama kuran da geçen anlamlı güzel isim düşünüyoruz bizde allınıza gelen varsa yazabilir misiniz
Feyza1906 Bende kızımda çok kararsız kalmıştım kulağa hoş gelen anlamı da çok güzel Feyza ismini koydum iyiki de
Handeyildiz10 @ogretmen1anne_ benim kızımın adı Zeynep 🌸 adının anlamı gibi baba aşığı birisi 💘 iyi huyludur uyumludur sağ olsun, söz dinler ❤️ isimlere ve anlamlarına önem veririm ve günümüzün modern isimlerinden pek hoşlanmıyorum ben böyle eski isimleri beğeniyorum. Oğlum olursa ası Ömer olacak inşallah❤️
Arss Beren01_ ya bende miray ve sena arasında kaldım görünce yazmak istedim ama eşimle ortak olarak miraya daha yakınız gibi 🌸🩷
Beren01_ Arss ilk kızımın ismini ben koydum Beren . Bunu da Eşim katmak istiyor hakta veriyorum 😊 oda Miray istiyor bakalım son karar ne olacak . 38 haftalık olduk ama isim hala ortada yok 😂
iremd-1798 ogretmen1anne_ İlk kızımın ismi : Eslem Duru. İkinciye kızım olacak : kararsız olmakla birlikte Fatma Vera ya da Asel Vera olarak düşünüyoruz ☺️☺️ ama tabii daha doğuma var çok değişecek gibi daha düne kadar kızım Lina istiyordu bugün ondan da vazgeçti 😅😅
tazeanne23 Merikobaby Eliz, Sude ve Bade nin anlamları kötü. Annemiz anlamları güzel olan isimler istemiş.. benim önerim Doğa Duru Neva Yade Öykü
Mathilda14 ogretmen1anne_ bir kızım var 3,5 yaşında ismi Asya, 36 haftalık hamileyim ikinci kızım geliyor onu da Ayla koymaya karar verdik 🥰 tek, düz, eski isimler 😁