ogretmen1anne_ 2 gün önce doğurdum daha bugün ismine karar verdim. Doğmadan önce konması taraftarıyım, doğduktan sonra kızıma bişey yakıştıramadım o kadar güzel kiiii 🥹❤️ büyük kızımın adı Piraye, çok severek koydum daha öğrenir öğrenmez belki fikir olur sana miniğime de Gökçe koyduk 🩷🥲 diğer düşündüğüm isimleri de yazayım belki seversin fikir olur ama doğmadan karar ver. Dila, Peyker, Ece, İlay, Lidya. Lidya çok değişik ve güzel bir isim numerolojisi enerjisi de çok çok iyi