ogretmen1anne_ Kız isim önerilerinizi alırım, 29 haftalık olduk ve hala bi isme yakın hissedemedim. Anlamı güzel sade isimler tercihim
Arss Beren01_ ya bende miray ve sena arasında kaldım görünce yazmak istedim ama eşimle ortak olarak miraya daha yakınız gibi 🌸🩷
Merikobaby Gülce, Nil, Aylin, defne, duru, eliz, Sude, Leyla, meriç, azra, asya, zümra, deniz, berrak, burçak, beril, naz, bade, yağmur, masal aklıma gelen hoş isimler
tazeanne23 Merikobaby Eliz, Sude ve Bade nin anlamları kötü. Annemiz anlamları güzel olan isimler istemiş.. benim önerim Doğa Duru Neva Yade Öykü
Sare09 ogretmen1anne_ bende 28+5 oldum bugün hala isme karar veremedik bizde ben ışıl diyorum eşim melisa diyor ortak karar ipek olacak gibi ama ipekte bu ara çok fazla duyuyorum bakalım anlaşamıyoruz bizde
S-Nur Ben kızıma melisa ismini koyacağım Serra isminide beğenmiştim ama babası da melisadan yana kullandı seçimini 🤭🥰
Fatma96 ogretmen1anne_ bir kızım var ismi İlkim Elisa 🥹 şimdi hamileyim eğer Buda kız olursa İnci Eva 🥹olucak nasipse inşallah 🫠
Tuliy5 Fatma96 İlkim ve İnci çok hoş. Fakat Elisa ve Eva gayrimüslim isimler. Umarım bunu bilerek koyuyorsundur. Mesajında inşallah kelimesini kullandığın için uyarmak istedim. Belki Elisa ve Eva’nın gerçek anlamlarını bilmiyorsundur…