Neroizm Reshaa benimki 32. Haftada kanala girdi ama 49+4 de dogdu. Kasilmalarinizla alakali, rahim kasilmadikca bebek ilerlemiyor.
Cismmpoyraz48 Reshaa 38 39 gibi zamanında da doğabilir cnm hiç belli olmaz yalanci sancıların vajinaya flan baskıların oluyormu yani kanala indiģine dair belirtiler
Cismmpoyraz48 Reshaa Ne güzel erken girmiş kanala bende 36. Haftamdayim baskı oluyor ama indi mi blmiyorum 37. Haftamda gidince belli olur heralde cokmu hareketliydin inmiş hmen bebisin 😊
Busravezeytin Ygmrkya ben hiç anlamadım canım doktor söyledi ama hareketlerini çok aşağıda hissediyorum
Zmraemr Benim de 32.haftadan beri baş aşağı pozisyon sırtı göbeğimin solunda ayakları sağda şu an 35+5 haftalığım
Ygmrkya Busravezeytin canim benim zaten dönmuste kanala girmiş mi onu merak ediyorum pazartesi kontrolüm var ara ara sancim oluyo ilk ya tedirgin oluyorum
Ygmrkya Busravezeytin Sana bisey diyim mı ben 32 den sancı kasılma lekelenme herşey var halada var ama gelen yok 😂
Busravezeytin Ygmrkya ay darısı başıma 😂 ben de en ufak şeyde gelecek sanıyorum korktum ya 😂 olmayan sancılarımı olduruyorum 😂