Busravezeytin Ygmrkya ay darısı başıma 😂 ben de en ufak şeyde gelecek sanıyorum korktum ya 😂 olmayan sancılarımı olduruyorum 😂
Ygmrkya Busravezeytin yok yok Allah'ın izniyle bisey olmaz inşaallah ağır bisey kaldırma ağır iş yapma bisey olmaz 36 kadar idare et sonra gelsede sıkıntı olmaz inşaallah ha şimdide pek sıkıntı olmaz ama küveze girmesin bebiş
Busravezeytin Ygmrkya inşallah ben de küvezden korkuyorum. Sen de sağlıkla bebişini al kucağına inşallah :)
Tuuce Bende de oluyor 32 desn beri sancılar ara ara geliyor korkutuyor beni de 34. Hafta olduk Salı günü kontrole gitçem inş bakalım ne dicek erken gelmesinden korkuyorum bu arada erkek annesiyim 👼🏻🤲🏻🧚🏻♀️