Mineli 2li yaptırdım sorun yok dedi. 3 lü yaptırdım 1/44 down riski çıktı. Şimdi fetal dna testi öneriyor. Sanırım yaptırcam çünkü bu belirsizlikle 5 ay yaşayamam.
Ben de 33 yaşındayım bu arada. Bebeğimin sağlıklı olduğuna ne kadar inanırsam inanayım içimde bir "acaba" hep olacak. 3 bin lira gibi bir para. Az değil ama sağlık herşeyden önemli. Psikoloğa para dökmek gibi bişi bu.