Mineli ablacm iyi akşamlar bende 22 yaşndaym ilk bebeğim aynı seninle sonuçlarımız bazen ileri yaştakilerin bu şekilde çıkabiliyomş sonuçları ama genetik bir rahatsızlık sülalenizde yoksa içiniz rahat olsun
Bende 2li 3 lü yaptrmadm ama 4 küyü tesadüfen yaptrdm ve sonuç trisomy 21 hastalığı oranı 50/1 çktı çok üzüldüm tecrübesizim amniyosentez yaptrdm öğrneym diye . Sonuç değişmicekti aldırmıcaktm yavrumu ama içim rahatlasın diye yaptrdim Allahım izniyle temiz çktı 20 günde geldi sonuç ama yüzde doksan yanılıyorlarmış için rahat olsun