gokyuzununogrencisii 07sudeeee 27 Şubat’ta doğumum bekleniyordu ama başlamadı bir türlü 🙄 40+2 olarak devamm. Mart annesi oluyorum 💖 doğurursam inşallahhh 😓😓😓
Dadymom1 07sudeeee Sezeryan mı sizin? Ben 38 haftalığım 14 Mart görünüyor, sizin normal ile erken gibi
Tgce_28 35+0 daha günümüz belli değil ama Martin son haftası olur büyük ihtimalle diye düşünüyorum ☺️
3prenses1prens Tgce_28 aynı gün benimde ama ağrım çok yarın sabah doktora gidicem cuma gidicektim ama
Damlaserkan 36+5 den bizdende selamlar normal olacak artık nezaman gelmek isterse kilo ve boyunuz nedir
denizedogru Fatma_armutcu benim de 6sında sezeryan günüm, 38+0 bugün normalde 14 Mart gözüküyordu ama Kordon anomalisi olduğu için sezeryana karar verildi. Sizinkinin cinsiyeti ne?🥰
Minaeyll 07sudeeee 36 haftaligim 2 gündür tansiyondan dolayı hastanede yatıyorum. Tansiyondan kaynaklı erken alma durumu olmazsa 18 martta sezeryan günü verdiler. Son haftalar iyice stresli olmaya başladı benim icin😔
Kbradmrdg 07sudeeee 39+5 iz normal gününde gelirse 2 Mart doğum tarihimiz bakalım gelecek mi minik adamım 😍🤭
Sehermahsum7321 07sudeeee 36+3 olduk bizde normal doğum olacak 25 Mart bekliyor erken olursa daha güzel olur inşallah 15 martta doğar 15 Mart evlilik yıl dönümümüz prensesim o gün doğsun 😅
fayting 07sudeeee valla şu an baya sırtım ağrıyor 🥲. Biz 35+1 martın sonu gibi kısmetse doğum olacak biraz heyecanlıyım ilk doğumum
MinikkCivcivim 07sudeeee 35+6 bi iki gundur karin agrim var asiri olmasada martin sonu dogum gozukuyor ama nornal olacagi icin kesin tarih yok hayirlisiyla saglicakla kavusalim insllh❣️
Merwistan Bende 35+3 Mart sonu dedi doktor inşallah o zamana kadar bekler prenses:) kasıklarım sancılanıyor ara ara korkuyorum hiç hazır değilim
Baharatajanova Merwistan Bende sizinle aynı gundeyim. Oglusuma kavuşmak istiyorum biran önce inşallah Mart sonunu bulmadan sağlıcakla gelsin diyorum 🙏🏼💙🧿
Blackkcat 07sudeeee 18 marta aldık biz de nasipse inşallh,36+2 olduk bugün kontroldeydik,sağlıklı doğumlar herkese😇