Seldaapk Heycanligebe 1.750 şu an haftasına uyumlu gidiyor ama yat dinlen dedi doktorum yorma kendini dedi bakalım nasip artık
Sevuz Heycanligebe bence şimdiden yıka kurusun. Ancak toparlanıyor. Göze az geliyor ama minnak minnak çok vakit alıyor
Heycanligebe Sevuz ah ahhh anamın ilk torunu ondan habersiz yaparsam küser şimdi gelsin kendi yapsın 😂😂😂
GamzeTopluKk Heycanligebe 33+0 bugün itibariyle 😂 dünden beri sol tarafımda ağrı var baya karnımın eti ağrıyor 😂 bel fıtığı var o yüzden sezeryan dedi Dr ama bakalım 35. Haftada belli olacak tarih 😍
GamzeTopluKk Heycanligebe 33+0 bugün itibariyle 😂 dünden beri sol tarafımda ağrı var baya karnımın eti ağrıyor 😂 bel fıtığı var o yüzden sezeryan dedi Dr ama bakalım 35. Haftada belli olacak tarih 😍
Sevuz Heycanligebe benim anam sürekli yanımda merak edip bakmaz bile ne yaptın ne ettin diye 😂ben tedbirli biriyim kimseden medet umamam. Bir kısmını kardeşim ütüledi sağolsun kalanını da ben hallettim
Heycanligebe GamzeTopluKk hadi hayırlısı doktor bende normal Doğum ışığı görmedi sen sezeryan ol dedi 😂😂😂
Heycanligebe Merve201119 bakalım bizim ne zaman bu doktor bana neden gün vermiyo nst olayın neden olmuo acaba🤔
Heycanligebe Sevuz yok kız işime gelio ben yapcam dio zorlanma diorm yok yaparım dio iyi diyorum ne diyim 😂😂😂
enisam Heycanligebe bizim de 25 Şubat verdiler ama sancıyi nasıl hissediyorsunuz bir de benim 6. Aydan beri sutum geliyor