Seldaapk Heycanligebe 1.750 şu an haftasına uyumlu gidiyor ama yat dinlen dedi doktorum yorma kendini dedi bakalım nasip artık
Aselnaz33 Heycanligebe 29 şubat eşimin doğum günü ama 4 senede bir geliyor 2019da 28 çekiyor 😂 eşimin doğum gününde sezeryan olucam 😂 ama erken gelirse normal doğum düşünüyorum😂
Heycanligebe Aselnaz33 hahahahahaha seni gidi seni her sene dersin artık ben sana çocuk doğurdum hediye olarak 😂😂😂
Defne00Duru Benim de 22 Şubat doluyor günüm ama 12 -18 Şubat arası alıcak doktorum sezeryanla ilkim de sezeryandı buna öyle olucak nasipse☺️
Hfoz Defne00Duru sizinle aynıyız bende 21- 22 şubat görünuyor doğum ama ben Şubat başı olsa razıyım 😔
Heycanligebe Zeynp he haklısınız dedim geçtim yedi içti dağıttı gitti yürüyüş yap dio demioki zavallı nasıl toplicak bu evi 😂😂😂 ayy benimde dedikodu yapasım varmış ☺️😂😂
Sevuz Heycanligebe bence şimdiden yıka kurusun. Ancak toparlanıyor. Göze az geliyor ama minnak minnak çok vakit alıyor
Sevuz Heycanligebe bebişin çantasını hazırladım kendimin bir kaç eksik yarın onları da alıp valizi kapatacağım inşallah