Heycanligebe Sevuz yok kız işime gelio ben yapcam dio zorlanma diorm yok yaparım dio iyi diyorum ne diyim 😂😂😂
Heycanligebe 53nur maşallah bende memnunum Allah başımızdan eksik etmesin öyle insanlar duydumki burda yemin ederim erkek düşmanı oldum artık okumuyorum meğersem kocalarımız dört dörtlükmüş diorm 😍😍😍😍
Defne00Duru Heycanligebe kimisinde oluyormuş ama bende hiç olmadı canım 3 saat sonra ayaklarımın uyuşukluğu geçti bi 3 saat sonra da yürüttüler hiç zorlanmadım canım
Defnemmm2301 Heycanligebe sağlıkla gelsinler de ben istemiyorum sezeryan çünkü bel fıtığım var mesela siz 1 haftada yataktan kalkarken ben rahat 1 ay kalkamam sonrasında da çok çekerim inşallah hayırlısıyla gelsinler de 😊
Kkmsal 32+2 oldum şubat başı ile 18 arası bekle dedi doktor normal doğum istiyorum ama ikizler burcuyum son dakika beni neler bekler hiç bilmiyorum 😂
Heycanligebe Aselnaz33 benimki 2. İstemiyor bakamazmışız ben bide kızım olsun isterim ama hayırlısı ☺️☺️☺️
Fatmanaz Kubracls seninle aynıyız benimde 9 Şubat son gün 25 Ocak 9 Şubat arası bakalım ne olacak ne zaman olacak 5 Ocak kontrolüm var ☺️