Seldaapk Normalde 26 şubatta doluyor günüm ama doktorum hep senin kız 38.haftada gelir diyordu şimdiye kadar 16 şubatta olur demişti 2 gün önce kontrolüm vardı bebek kanala inmiş sancim çıktı nst de senin kız bu gidişle şubatı da beklemicek heralde dedi bakalım dua ediyorum bende en azından 36 haftayı geçsek 🙏🙏
bulutunannesi33 Heycanligebe bende 29ama sseryan olcak bzm kı bundan oncekılerde sezeryandı acaba subatmı martmı olur bılmıyrm
Defnemmm2301 Heycanligebe sağlıkla gelsinler de ben istemiyorum sezeryan çünkü bel fıtığım var mesela siz 1 haftada yataktan kalkarken ben rahat 1 ay kalkamam sonrasında da çok çekerim inşallah hayırlısıyla gelsinler de 😊
Heycanligebe Kubracls hadi hayırlısı kuzum bizde 33 olduk korkularım var gelsin evlatlar sağlıkla ☺️☺️☺️
Sevuz Heycanligebe bebişin çantasını hazırladım kendimin bir kaç eksik yarın onları da alıp valizi kapatacağım inşallah