Goncatosko 123NurKay123 2 gün oldu ama devam ediyor, inşallah geçer aşırı şişkinlik hissi ve batmalar
hamido Bugün oldum afedersiniz ama sıvı geliyor ayağa kalktıkça içimden normal mi sizce yanıtlar mısınız daha önce olduysanız
pnarpnar35 123NurKay123 yaptım canım negatifi gördüm hatta sonra yaptığım test silik pozitif çıktı ama sonra koyulasma olmadı şu an negatif saçma sapan bisey oldu yanılttı beni anlayacağın 😅
Umuttayorulur 123NurKay123 yapma 123NurKay123 yapmadım henüz. Doktor 14. Gün kan ver demişti her ay kaset test yapıp negatif gördüğüm için bu ay da böyle doktoru dinleyip direk kan testi vereyim dedim tabi adet olmazsam. Bugün bel ağrım iyice arttı. Gerçi neredeyse ilk günden beri belim ağrıyor ama bugün ekstra fazla sanki. 🤦🏻♀️
Goncatosko 123NurKay123 aşılama 11. Gün iğnenin 13 günü test yaptım dün yani, ama negatifti, kan vermedim o yüzden regl olmazsam çarşamba evde idrar testi yaparım diye düşünüyorum 💐
123NurKay123 Goncatosko ben bugün test yaptım ikiside pozitif çok az şekilde silik neredeyse kirmizi bide kan verdim 109 çıktı bugün ama herkesin hayirlisi Rabbım umutlamizi boşa cikartmasin
hamido Benim de sancım çok fazla bugün 10. Gün aşırı sancı çekiyorum bel ağrım da var ama bildiğiniz adet sancısı gibi nasıl ayırt edilir bilmiyorum
pnarpnar35 123NurKay123 çok sevindim canım gözün aydın olsun Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah ❤️🙏
123NurKay123 ben bugün test yaptım ikiside pozitif çok az şekilde silik neredeyse kirmizi bide kan verdim 109 çıktı bugün ama herkesin hayirlisi Rabbım umutlamizi boşa cikartmasin
pnarpnar35 123NurKay123 senin tüplerin mi kapalıydı tüpler kapalıysa aşılama tutmaz diye biliyorum nasıl oldu izmirdeymissin galiba ben de izmirdeyim nerde yaptırdın 🌸