123NurKay123 benim ilk aşılamam progesteron vermedi. Kendini yorma ağır kaldırma dinlen dedi.
Bende 2.5 cm çikolata kisti var başka da bir sorunumuz yok. Tüplerim açık rahmimde bir sorun yok eşimde de bir sorun yok. Daha önce bir düşüğüm var o kendiliğinden olmuştu ama.