Elfthh PinkPanter204 regl olcagin zamanda ağrıyorsa böyle belki ona benzoyordur canim ilk üç ay gazim falanda zordu hep karnım şişti benim
PinkPanter204 Elfthh evet canım ne güzel atlatmıştım bugün yine başladı ev taşıma durumundayım o yüzden de biraz zor oluyor açıkçası
Nazli_beydilli3 teacher-mom21 ya onu hiç deme bende 30 haftamdayız sırt ağrısı ayrı çekiyorum dediğin ağrıyı ayrı çok kötü uyuyamiyorum 😴
ateenmommy Elfthh Stres yapıyorsan strese girme her şey olacağına varır, kendini her şeyin güzel gideceğine adapte et, unutma, bebeğin de sen streslendiğinde stresleniyor. Bebeğine kavuşacağın güzel günü düşün, kokusunu, sana bakışını düşün, için ferahlasın ❤️
Elfthh ateenmommy öyle canım ya blmyrum neye sklyrum onuda blmyrum gün içinde sanırım yapcak bişey bulamıyorum ondan da cnm sklyo insan süreci de blmyor oda ayrı stres blmyrum 🥹
Melindam63 Benimde karnımda kasılma var korkudan yatamıyorum ilk defa hareket ettikçe bu kadar canım yanıyor 35+2 kasılma neden olur karnım çok sertleşip sonra yumuşuyor
Elfthh Melindam63 benimde az önce eğildim lavaboda ondan oldu ama haftam daha erken ya birden anı hareketfe oldu veya gazdan mi acaba diye duusndum
Cylann Melindam63 benimde çok oluyor hatta eğilirken falanda karnım sanki sert duvar oluyor çok şiddetli ama bebek yeri daraldığı içinde olabilir sancıda olabilir
Melindam63 Elfthh benım uzandığım yerde öyle oldu 15 martta doğum dua ediyorum ani bişey olmasın zaten cok korkuyorum
PinkPanter204 Elfthh hayır canım şehir içi yine eşimle birlikte akşamları yapıyoruz çok şükür bitti taşındıktan sonraki süreç kaldı