esss_92 tabi bahsedeyim. ama sonucun temiz çıkma ümidi yok. öncelikle böbreklerinde genişleme gördüler, ellerini yumruk şeklinde tutuyordu açmadı. kalpten sağ kola giden damar olmaması gereken bir yerden dolaşarak gidiyormuş ama işlevini görüyormuş. sonrasında farklı bir yere sevkettiler. orada da beyninde su topladığını, ayaklarının sendromlu olduğunu, kafa çapının haftasından 2 hafta geride olduğunu, kordon bağında olması gereken 4 damardan sadece 1 inin olduğunu öğrendik. bedenen görüntüsü ve tüm bulgular zaten bunu gösteriyor maalesef.