Moonfaced acemkizihot1 şüphelenmiş ama kesin bir durum değil sanırım başka bir doktora göründünüz mü? Birde 22 haftalıksınız alma gibi bir durum olamaz canlı bir bebek sonuçta her halükarda doğuracaksınız haftasını doldurması gerekmez mi anne karnında bebek yaşarken gebelik nasıl sonlanacak
acemkizihot1 Moonfaced 7-8 tane sağlıksız bulgu tespit edildi. hem zihinsel hem bedenswl engel görünüyor zaten. kesinleşmesi için amniyosentez yapılacak sadece. bu süreçte bebek 25 haftalık bile olabilir
amine4444 MadameNoire 12 haftalık bebek dahw su gibi bayan 22 haftalık bebek büyük canım Rabbim yardımcımız olsun hepmizin kucagını doldursun bu sıkıntılı günler geride kalsın 🤲🤲🤲
MadameNoire amine4444 işte onu diyorum hani benimki su gibi olmasına rağmen benim balon tekniğiyle ile rahmimi genişletip ikinarak dogurttular tabi öncesinde 3 gün boyunca hap verdiler bebek düşsün diye.. Yani 22 haftalik baya büyük dogumsuz imkansız başka şekilde düşmesi ya rahim açılacak doğuracak ya da sezaryen mecburen Allahim yardımcısı olsun kardeşim vallah Rabbim yerini sağlıklı hayirli evlat ile doldursun.. ama Allahtan umut kesilmez Rabbim bize tekrar nasip etti ona da edecektir insaAllah🤎
Temmuzmucizesi26 amine4444 su gibi değil maalesef benimde 12 haftalık gebeliğim sonlandı bende et parçasıdır büyük ihtimal daha dedim ama her yeri oluşmuştu parmakları bile… cinsiyetini de doğunca öğrendim ben hatta o derece her şeyi oluşmuştu keşke şu gibi olsaydı…
Evremo Önce amniyosentez gibi bir işlemle karından girilip bebeğin kalp atışı durdurulur. Fetosid denir adına. Sonra alttan Rahime ilaç verilir belli saat aralıklarında doğum başlaması beklenir.
Xsare acemkizihot1 doğum yaptırıyorlar suni sancı ile başlatıp bende o şekilde ölü doğum yaptım maalesef çok zor bir süreç ama inşallah yaşamazsınız inşallah yavrunuza kavusursunuz
Oznurkk acemkizihot1 trizomi dediğiniz down sendromu mu ? Benim ikili de sorun yoktır. Detaylıda kafası küçük dediler riskli gebeliğe gittim o da kafası normal ensesi kalın dedi. Sıvı almak istediler aldırmadım. Başka yerde iki farklı hastaneye gittim şaşırdı nasıl ölçüm yapıldı her şeyi normal diye. Bence sizde farklı doktorlara görünün. Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
Hamileanne Oznurkk yenidoğan bebeklerde 2 kopya olması gereken 18 kromozomunun 3 kopya olmasıyla birlikte toplam kromozomun 47′ye ulaştığı, yüksek ölüm riski taşıyan genetik bir durumdur. Bu sendrom, genellikle doğum öncesi dönemde tespit edilir.
Julej Oznurkk benimde ikinci gebelikte doktor taktı trizomi 18 diye günlerce uyku uyamadim kaç kilo verdim üzüntüden down sendromu olsa daha iyi trizomi 18 özel bir hastalık dedi detayları örnek vermisti burda soylemek istemiyorum ben öldürdü resmen günlerce ne yaptığımı bilemedim.psikolojimi bozdu
DeryaHarun Oznurkk Banada down sendromlu olabilir dediler kanlarım yüksek çıktı diye amniyosentez istediler yaptırmadım fetal DNA yaptırdım genel tarama çok şükür herşeyi temiz çıktı çok ağlamıştım
Aytlkya İlk gebelik mi neden oluyomuş böyle peki bilgisizim kusura bakmayın sorduğum için Rabbim düşmanımıza bile yaşatmasın 😞
Hamileanne acemkizihot1 benimde gebeliğim 23 haftalıkken sezaryenle alındı. Tamamen uyutulmak istedim bebeği görmemek için. Allah sabır versin inşallah.
Sedoliay acemkizihot1 çok geçmiş olsun canım benim her şerde bir hayır vardır her zaman böyle düşün hayatta hersey gelebilir başımıza her zaman güçlü ol dua et vardır bu dada Bi hayır insallh. Fiziksel olarak nelerini gördü doktorlar bende CVS Yaptirmistim temiz çıktı çok şükür ilk bebeğim ..amnioswntez de olabilir tabi ama
Merve_3351 acemkizihot1 Keşke ilk ikili test sonra amniyosentez veya fetal dna yaptirsaydiniz birşey varsa bile erken aldırmak her zaman daha iyi olurdu
acemkizihot1 Merve_3351 bu şekilde yaşanması gerekiyormuş demek ki. amniyosentez yapılacak sonucu bekleyeceğiz mecbur
Julej Merve_3351 böyle.bisi olmadığı ortaya çıktı detaylı ultrasonda.asla ikili üçlü test yaptırmadim ucuncu gebelikte boşu bosuna gerilmisim günlerce
_Mother_ acemkizihot1 16 haftalık iken gebeliğim sonlandı 3 saatte bir dil altı hapı verdiler 2 şer tane eritiyordum o şekilde düşük yaşandı korkunca bebeğin eşi gelmedi o yüzden eşini kürtaj ile aldılar içimi o şekilde temizlediler suni sancı teklif ederlerse kabuk etme daha zor sancili oluyor hapda sancılar baya kasıyor ama en azından daha sağlıklı oluyor çok geçmiş olsun
acemkizihot1 Merve_3351 maalesef şartlar bunları gerektirdi. normalde 15-16 haftalıkken ultrasonda da farkedilen bir durummuş. bebeğime hep sağlıklı dendi