acemkizihot1 benim de trizomi 18 den gebeliğim sonlandırıldı ama benimki ikili tarama da belli oldu ense kalınlığı çok fazla çıktı. Sonrasında ödemler görüldü ensede beyinde göğsünde. Mevbur alttan suni sancı verildi ve düşürttürüldü. Ben her şeyini gördüm her yeri oluşmuştu ama haftasına göre. Sonrasında bebekten parça alındı trizomi 18 çıktı. Boş boş konuşan insanlar bana da çok oldu. Kaç tane doktora göründüm bir daha görün diye canlı bebeğe kıyma diyen ama anlamadıkları şu ki bu hastalık down sendromu gibi hayata uygun değil yaşamsal olarak imkansız.. anne karnında çoğu ölüyor zaten doğanlarda makinelerde yaşıyor eve gelemiyorlar 2 sene yaşayıp vefat ediyorlar yaşayan örnekleri çok az