Minaeyll Papatyam27 bizimde 18 mart sezeryan günümüz ama yüksek tansiyondan dolayı hastanede yatıyorum şuan inşallah bende o günleri görurum 18 mart ta sağlıkla kavusurum oğluma 😔
Papatyam27 Blackkcat tabi 15 13 olabilir senin ama ne kadar çok durursa anne karnında o kadar iyi diyorlar söylersin bi kere 18 diye bakalım ne dicek 🥹
Blackkcat Papatyam27 aynen denicem şansımı bi önceki hamileliğimde suyum geldi 37de ondan öncekinde acil kordon dolanması yaşadık,şimdi de kordonu kafasının üstünde dedi sanki çok bekletmez gibi geldi e şeker de sınırlarda benim hep🤨
Mervs Papatyam27 Benim 1 mart kontrolüm var doktorum hazırlıklı gelin dedi😍 sanırım son hamiş günlerim🥹eger bu cuma degilse 7 mart olacak
ilkaaay Blackkcat benımde yarın 36+2 oluyor bende cuma gıdıcem doktora bakalım ne dıcek cok heyecanlıyım ❣️
Blackkcat ilkaaay benimde cumaydı randevum ancak perşembeye aldık,karnımdaki sertlik gitmedi bugün uzun süre vajinal batmalarda çoğaldı,yarına gidicem inşallh
Blackkcat Blackkcat Doktorum 18 Martı verdi bana sezaryen günü olarak,inşallh dayanırız o zmana kadar,olmazsa erkene çekeriz dedi ağrın vs olursa erkenden haber ver dedi
Tug_34 Papatyam27 ikiz oğluşlarım 37. Da alacaklar 18 mart görünüyor. En başından beri bu tarihi konuşuyoruz ama haftaya tam tarih vericek 😍 aşırı heyecanlıyım
Feyzsali Papatyam27 18 mart doğum günüm 😅 bende mart annesi olacağım nasipse ama gunumuz belli değil henüz 35+5😍
Mervs Papatyam27 amiiin inşallah cümlemizde sağ salim şu süreci atlatalımda evlatlarımızı kucagımıza alalım😍
Ervaa35 Papatyam27 benimde 9 martta Alıncak nasipse sezeryan doğumla 37+5 le kavuşçaz inşallah kızımla😍❣️🤲🏻