Merve-metin ilk yedi günlük gecikmede eşimle tatildeydik.. Normalde tatile gitmeden regl olmam gerekiyordu, tatilin sonuna yaklaştık hala olmamıştım. Bir de normalde o kadar gecikme olmayınca çok büyük umutla gittik hastaneye, süreklide kasığımda kramp tarzı ağrı vardı ama regl ağrısı gibi değil, o farklı. Yani normalde bu kadar uzun süreli gecikmem olmaz ama daha sonra bir kez zamanında geldi, bir daha gecikti, bir kez daha zamanında geldi falan derken… Şuan kendimi on güne şartladım ben.