Babyada Sclkrcu ben havuç çok tükettim bu ay, avokado ceviz muz bunları da yedim valla sağlıklı beslenmeye başladık fazlasıyla 😅kür denemedim pek o tip şeyleri yapamıyorum
Sclkrcu Babyada bir tane biliyorum ben çok zor değil burada arkadaş onu kullanmış hamile kaldı o ay♥️🤲🏻 ve tabi rabbiminde izniyle
Lykiav Babyada 3 yıldır evliyim. Yeni evlendigimizde 4 ay hiç korunmadık ve 4. Ay hamile kaldım. Stres yapmamak ve akışına bırakmak gerekiyor cidden
Merve-metin Lykiav ahhh canım keşke o kadar kolay olsa her ay stres yapmayacam bebek düşüncesini silecem diyorum ama ne zaman adet dönemim yaklaşsa bu sefer oldu mu acaba diye kendi kendimi yiyorum 🤦♀️ 31 yaşındayım hormonlarda tembellik olunca acaba olacak mı olmayacak mı diye düşüncelerde aklımı kemiriyor 🤦♀️🤦♀️
Babyada Lykiav ben muayene oldum çok şükür bir problem yoktu ama eşim muayene olmadı doktor gerek yok dedi. Yani hemen olur mu bilmiyorum ama güzel düşünmek lazım inşallah olmuştur 🤗
Babyada Lykiav ay hadi inşallah, çok sevineceğim keşke olsam 🙏🏻🥲 güzel dileğiniz için çok teşekkür ederim inşallah gönlünüzden geçen dualarınız bir bir kabul olur ❤️
Busraltn bsra4213 benimde bat 3 pazartesi yaptım negatifti bakalım yarın yada cuma bir kez daha şansımı deneyeceğim 🥹
ZEYTEP Babby bat 4. Erkenden yapmayacağım test, daha önce iki kez 7 günlük gecikmem oldu (ki normalde hep gününde gelir). 1-2 GÜN gecikme bile içime umut oluyor sonra üzülüyorum..ben sanırım on günlük gecikmeye kadar test yapmayacağım🥺
Merve-metin ZEYTEP bende kendimi bu konuda şartladım bugün gecikmemin 1.günü ama çok zor tutuyorum kendimi test yapmamak için pazara kadar bekleyecem bekleyebilirsem tabi eğer olmazsam pazar günü yapacam
ZEYTEP Smys hayırlı olsun Rabbim anneli babalı büyütsün ☺️sizinle birlikte sağlıklı nice uzun ömrü olsun☺️
Ayca517 Babby Merhabalar benimde 3 mart dayanamadim dun gece 3 de test yaptm erken ve kaset silik cikti bugun kan verdim sabah bakalim sonuc ne gelecek ama herkes bu ara testlerde yanlis oldugunu soyluyor aklim karisti resmen ☹️
Merve-metin Ayca517 erken gebelikte çok zor görünen bi çizgi var ama kasette daha net görünüyor kan ver canım gebelik var gibi görünüyor