Babyada Ozlem3737 bu ay tüm tuşlara bastım , belirtilerim de tavan ama gelin görün ki sabah erken test negatif 🥺bat3 Mart bu arada
Ozlem3737 Babyada benim biraz karışık normalde hep uygulamadan takip ediyordum 21 yumurtlama 6 Mart ta Regli başlangıcı gösteriyor. Ben bu ay ovulasyon testi yaptım 25i yumurtlama 26sı çatlama büyük ihtimalle bat 11 Mart.
Babyada Ozlem3737 aaa baya değişik olmuş. Ovulasyon testi kullanmayı önerir misiniz panikletiyor mu? Ben biraz takıntılıyım diye doktor önermedi ama diğer ay denesem mi diyorum.
Babyada Ozlem3737 kıyamam ya cidden rabbim verdiğimiz emeklerin karşılığını almayı nasip etsin 🙏🏻 ben kür denemedim ama avokado ve havuç tarlası oldu içim 😅
Ozlem3737 Babyada ya benm eşim işinden dolayı evde olamıyor her zaman ben o yüzden yumurtlama zamanımı görmek istedim . Düzenli bir işi olsaydı gün aşırı ilişki yaşar kendimi strese sokmazdım.
Ozlem3737 Babyada yumurtlama için de kendinizi dinleyebilirsiniz akıntı fazlalaşır. Eşe ilgi artar. Ufak kasık ağrısı olur böyle belirtileri var
Babyada Ozlem3737 anladım strese girer insan tabi ama dediğiniz gibi o günleri bilmekte güzel aslında. O zaman diğer ayda denemeyim biraz salayım bakalım ne olacak. Günaşırı deniyoruz böyle devam edeyim illa ki denk getiririz
Ayca517 Babby Evet erken gecelikte cok ince bende anlamadim. Siz testinizi iliskiden kac gun sonra yapiyorsunuz yumrtlamadan onceyse 15 gun sayin. Sonraysa 10 12 gun