Sclkrcu yeni yeni deniyormuşuz illaki olacak ben inanıyorum, umutsuzluğa kapılmayalım 🤗 bu ay bende garip hissediyorum belirtilerim vardı ne güzel günler öncesinden , şimdi ise kaşık ağrım falan geçti nerdeyse sadece belim ağrıyor ve akıntım kaldı. Belki de bende elenmişimdir