Aybike042024 aytencelik Evet aynen öyle Allah’ın izniyle 🥰ilk çocuğumda sezeryan olduğum için bu doğumda sezeryan olacak inşallah
Melindam63 aytencelik evet okuyorum ama ne fayda anksiyetem var zaten sürekli dogum yapacağım günü düşünüyorum 😦
aytencelik Melindam63 son günlerde insanın aklından çıkmıyormuş zaten fazla stres de iyi değil aslında ama elimizde değil ki 🥹
nurcan355 aytencelik 34+0 uygulamaya göre 42 ama sezeryan olucam daha erken olucak yani bugün de bebiş doğdu butonu gelmiş en cok bunu merak ediyordum 😂🌸
Cennet_kusum16 aytencelik henüz girmedim pazartesi 32 haftalık olucaz iş yeri için doğum izni raporu alicam hemde kontrolumuz var nst ye alır belki diye düşünüyorum 😊
aytencelik Cennet_kusum16 galiba ben de cuma günü alacağım raporu belki nst de girelim der doktor nasıl bir şey olduğunu çok merak ediyorum 🙈🥲
bebegimhayalim aytencelik şimdi geldim hastaneden çok şükür dogum pozisyonunu almış kilosu boyu çok iyi dedi. Cati muayenesi yapmadı yapacağını da söylemedi ama haftaya tekrar çağırdı 37+0 da belki bi kac gun daha geç giderim ağrım filan olmazsa aksilik olmazsa
Cennet_kusum16 aytencelik bandı takıyor yarım saate kadar duruyorsun. Kalp atışı gibi dinliyorsun sonra 😊 Tok karnına gitmeniz gerekiyor onun için
aytencelik bebegimhayalim her şey yolundaysa çok şükür 🥰ama bildiğim kadarıyla 37 artık çatı bakmaları gerekiyormuş
aytencelik Azra8Engin ya ben çok önceden başladım ağırlaşırım zor gelir diye iyi ki de öyle yapmışım diyorum sana da kolaylıklar diliyorum 😂 benim sadece son posta ütüm kaldı ve sonrası hastane çantası 🥹🤣
120117 @nurcan355 34+0 tarihimiz aynı ama benim belli değil bebek ters olduğu için düzelmezse Sezeryan dedi umarım düzelir.