aytencelik bebegimhayalim her şey yolundaysa çok şükür 🥰ama bildiğim kadarıyla 37 artık çatı bakmaları gerekiyormuş
aytencelik Azra8Engin ya ben çok önceden başladım ağırlaşırım zor gelir diye iyi ki de öyle yapmışım diyorum sana da kolaylıklar diliyorum 😂 benim sadece son posta ütüm kaldı ve sonrası hastane çantası 🥹🤣
Azra8Engin aytencelik bende çok ağırlaştım ama ramazanın ilk haftası her yer sakin olur 1 haftada eksikleri tamamlayıp bayramdan önce çamaşır yıkama ütü hastane cantasi hazirlayip kapanış yapicam. 😁 güzel dileklerin için teşekkürler
azracan20 karaguzelirem_ şimdiden geçmiş olsun canım sağsalim kavuşun anne ve yavru olarak hayırlı bi evlat olsun inşallah 😍🌸
azracan20 aytencelik son 56 bizim de 33.haftaya girdik yavrumla bi oğluşum var şimdi ikinci meleğimi bekliyorum sağlıkla alalım kuzucuklarımızı kucağımıza canım 🥹♥️
aytencelik azracan20 deneyimli annesiniz yani kolaylıklar diliyorum sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🥰🫶
karaguzelirem_ aytencelik kavuştuk canım ama küveze aldılar bebeğimi solunum sıkıntısı var 2 kere kordon dolanmış boynuna 1 hafta küvezde duracakmış 😣
aytencelik karaguzelirem_ olsun hiç kötü düşünme 1 haftada toparlar kendini bebeğin onlar bizden çok daha güçlü emin ol dualarım seninle Rabbim içine dert tasa düşürmesin inşallah bi an önce sağlığına kavuşsun yavrukuşun 🙏🏻♥️
Cennet_kusum16 aytencelik bandı takıyor yarım saate kadar duruyorsun. Kalp atışı gibi dinliyorsun sonra 😊 Tok karnına gitmeniz gerekiyor onun için
Sedacaner aytencelik son 15 benimde herşeym hazır çok şükür ☺️Allah kolaylıkla doğurmamızı nasip etsin