aytencelik Aybike042024 resmen bayram yaşayacaksınız yani 🥰 niçin zorunlu sezaryen özel değilse? Benim henüz bi şey demedi doktorum 37de çatı muayenesi olacak dedi sadece
Aybike042024 aytencelik Evet aynen öyle Allah’ın izniyle 🥰ilk çocuğumda sezeryan olduğum için bu doğumda sezeryan olacak inşallah
karaguzelirem_ aytencelik kavuştuk canım ama küveze aldılar bebeğimi solunum sıkıntısı var 2 kere kordon dolanmış boynuna 1 hafta küvezde duracakmış 😣
Cennet_kusum16 aytencelik henüz girmedim pazartesi 32 haftalık olucaz iş yeri için doğum izni raporu alicam hemde kontrolumuz var nst ye alır belki diye düşünüyorum 😊
aytencelik arzmm mucize işte ben de iki kez aşılama olmuştum olumsuz sonuçlandı sonra kendiliğinden oldu anlamadık 🙈 sağlıklı olsunlar nasıl oldukları önemli değil 😍
bebegimhayalim aytencelik son 28 36+0 olduk bugün görüş günü bakalım doktorum dogum hakkında bisey soylicekmi
aytencelik Melindam63 çok az kalmış çokkk 😍 pozitif doğum hikayelerini okumaya başladınız mı ben hala cesaret edemiyorum 🙈 nefes egzersizleri yapın yoga iyi geliyor 🌸
Melindam63 aytencelik evet okuyorum ama ne fayda anksiyetem var zaten sürekli dogum yapacağım günü düşünüyorum 😦
bebegimhayalim aytencelik yok henüz olmadım ama bugün psikolojik olarak bugün kendimi hazırladım Bi anda duyunca şok olmayim diye hazırlıklı gidiyorum 🥲 korkuyorum