Ebbruc myangelson bilmiyorum kuzum ama muhtemelen o akıntı da adet belirtisi. En azından adet olayım bari zaten 2 ay geçti olmayalı stres yapıp duruyodum. Biraz akışına bırakmam lazım yapabilirsem, çok fazla stres yapıyorum çünkü
Ebbruc myangelson kuzum bişey sorcam, ben fakültenin sayfasına girdim de kadın doğum gebe ve kadın doğum infertilite bölümü var hsg için infertiliteden randevu almam lazım değilmmi
myangelson Ebbruc infertilite olur sanırım canım benim bir arkadaşım sayesinde almıştık randevu da hangi bölüm hatırlayamıyorum kendisi görüşüp almıştı benim adıma ama dediğim gibi infertilitedir ya gebe olacağını sanmıyorum
Ebbruc myangelson bende öyle düşündüm de emin olamadım nedense , almadım biraz daha bekleyeyim öyle alcam randevuyu
myangelson Ebbruc sanırım orada hemen çekilmiyor gün veriyorlar canım ona göre gidiyorsun öyle hatırlıyorum sanki
myangelson Ebbruc telefon ile ulaşabilirsen ara konuş diyecegim de baya zor olabilir 🤦🏻♀️😅 bir kaç kere Dağkapı yı aramistim anlasana kadar akla karayı seçtik 😂😂😂😂
myangelson Ebbruc evet ya aynen bazen çok şiveli konuşuyorlar anlamıyorum bazıları hiç Türkçe bilmiyor benim dediklerimi anlamıyor o benim suratıma bakıyor ben onun suratına 😂😂
myangelson Ebbruc yok ben anlamıyorum bir tek Kürtçe bilmiyorum demeyi biliyorum 😂😂 dediklerini de anlamiyorum belki vücut dilinden anlarsam o kadar 😅😅
Ebbruc myangelson 2 yıldır tam içlerindeyim, eşimi ailesini dinledikçe öğrendim bişeyler 😂 nı zanım 😂
myangelson Ebbruc senin o taraftan öğrenme ihtimalin var tabi 😅😅 ben devlet Hastanesi’ne falan gidince veya markette karşılaşıyorum genelde zaten tipimizden de belli oluyor hemen anlıyorlar buralı olmadığımızı 😅
Ebbruc myangelson yıllardır çalışıyorum ya zaten haftada 2 gün çalışıyorum şuan, kafam dağılıyo normalde ingilizce öğretmeniyim 😂 bıraktım ama
myangelson Ebbruc vaaay kız bunu bilmiyordum bak ebru tiçır 😁😁 bende bilgisayar programcısıyım ama hiç calismadim maalesef tecrübe istendiği için sürekli 😂🤷🏻♀️