Ebbruc myangelson bende örgüler, battaniyeler kafayı yemem inşallah 😂 haftada 2 gün çalışıyorum onun haricinde hep evdeyim. Bazen sıkıcı oluyo bazen güzel geçiyor günlerim, alıştım yalnızlığa 🥲
myangelson Ebbruc yemezsin yemezsin terapi gibi oluyor insana birşeyler ile uğraşmak 😊 bende seviyorum yalnızlığı şimdi batıya yakına gidersek evden misafir eksik olmaz 😂😂😂😂😂
Ebbruc myangelson burda da çok kişi var da Allahtan herkes köyde falan sürekli gelen giden yok bize 😂 Sonuç için geldim ama kız bizde 2 gün önce verdik daha bizimkilerde çıkmadı dedi 🥲 doktorun yanına gircem bi
myangelson Ebbruc iyi bari 😂😂 kafama uyan kişiler gelince severim ama böyle sülalecek yaşlı insanlar gelince sıkılıyorum konuşacak birşey bulamıyorum 😂😂😂
Ebbruc myangelson bize geçen ailemin eşi geldi, iş yapmaktan oturamadım o kalabalıkta 😂 uzun süre kimse gelmesin diye dua ediyorum Acile geldim burda vericem kan
myangelson Ebbruc ay bizde de izine gidince kayınvalidemlere aşırı misafir geliyor hep öyle artık yorgunluktan bayılıyoruz gorumcemle 😂😂 İyi yapmışsın canım sağlık ocağındaki çıkmadı dimi ya
Ebbruc myangelson doktor sıkıntı var heraşlde normalde ertesi gün çıkardı dedi. Bu da 1 saate çıkar . O değilde beyaz akıntım başladı neden acaba
myangelson Ebbruc şansına bak ya 😅🤦🏻♀️ merak ettim bende sanki ben kan verdim 🤭 valla bende beyaz akıntı adet öncesi de geliyor, çatlatma iğnesi yaptirdigimda pozitif olduğu zaman da gelmişti o yüzden her iki ihtimal de olabilir bilemedim 🙈
myangelson Ebbruc kan verip peşine adet olmak da çok kötü oluyor ya bir kere öyle olmuştu bana sabah kan vermiştim sonuç çıkmadan adet olmuştum 😂😂🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Ebbruc myangelson ben onu oğlum hayattayken yaşadım ya , kan verdim çok korkuyodum sonuçtan baktım negatif akşamına adet oldum çok mutlu olmuştum ama şimdi üzülürüm 🥲
myangelson Ebbruc korkma canım dua et Rabbime inşallah pozitifi göreceksin Allah’ın izniyle 🤲🏻 iğnenin kaçıncı günü oldu bugün
myangelson Ebbruc iğne günü dahil edilmeden sayılıyor canım o zaman 13. Günün bugün bakalım ne çıkacak hayırlısı olsun
myangelson Ebbruc hayırlısı olsun canım 0.19 değişik bir degermis. Sen 17. Güne kadar adet olmazsan tekrarla bir kanı veya testi
myangelson Ebbruc Allah Allah bende hiç böyle kusuratli çıkmadı ondan şaşırdım genelde ya 0.100 çıkar ya 1.2 ya da 2.1 çıkardı hep aynı
Ebbruc myangelson bilmiyorum kuzum ama muhtemelen o akıntı da adet belirtisi. En azından adet olayım bari zaten 2 ay geçti olmayalı stres yapıp duruyodum. Biraz akışına bırakmam lazım yapabilirsem, çok fazla stres yapıyorum çünkü