myangelson Amin amin , cennet kuşlarımızla kavuşuruz inşallah ❤️🙏🏻
Hayırlısı olsun inşallah, sana hayranım valla zorlanıyosun belki ama sabrediyosun en azından. Bide ben şu 1 aydır çok kilo almaya başladım , normalde bünyem kilo almaya müsait değil metabolizmam hızlıdır. 58-59 arası gidiyorum boyum 170.
Ben çok sabırsızım maalesef çocuk mevzusunda. İlk hamileliği tadınca sonra hep hemen olsun diye çok stres yaşadım, şuanda da öyleyim.
Bende hamilelik olayı netleşirse kendime bi doktor ayarlicam, bu gittiğim doktor doğum yaptırmıyomuş çünkü. O yüzden bu konuyu da çözmem lazım. Ya Aydın bey, ya Sabire hanım ikisinden birine gitcem gibi. Doğum paketleri falan ne kadar acaba şuan , muayene ücretleri uçmuş çünkü