Cismmpoyraz48 Ssseval Ay aynen ya bende anlamış değilim aklımdan bile geçiremiyorum dualar ediyorum allahım sezaryenlik bi durum verme die
Ssseval Cismmpoyraz48 bende öyleyim valla zaten 2 ameliyat yerim var bide 3. Gelsin istemiyorum . Kendini kestirmeye ne meraklı insanlar.
Byzctn Ssseval siz kestirmezsiniz o zaman ben sezeryan düşünenler diye yazmıştım madem siz karşısınız neden muhabbete dahil oluyorsunuz anlamıyorum ?
Derin_34 Ssseval kendini kestirmeye meraklı değil tabikide insanlar herkesin cesaret düzeyi farklıdır yapamıycağını bildiğin birşeye ısrarla gidemezsin ki, size nasıl sezeryan ürkütücü geliyosa diğerlerinede normal doğum o şekil geliyor mantık aynı
ezgikurttt Ssseval kimse kendini kestirmeye merakli degil uslubunuz yanliş olmus. Normal dogumda sanki kesilmiyor . korkuyoruz o yuzden sezaryen istiyoruz herkesin kendi tercihi yani
Byzctn Ssseval benim amacım tartışmak değil kaç yaşında insanlarız ergen gibi laf yarışı yapacak halim yok. Siz kendinize yakıştırıyorsanız böyle basit laflar söylemeyi buyrun devam edin 🙂
Ssseval Byzctn bende kötü bişey demedim zaten yazma sebebimde zoru seçmeniz , belki benim sözüm mantıklı gelir sana .
ilknremrh Elifinzeytini mecbur değilse normal yap derim 6 gün oldu sezeryan doğum yapali baya zor geçiyor günlerim 😀
Dmlaysun Byzctn valaha ben ilk kızımda normalden acıl sezeryana aldılar gene sezeryan olucam ama hıc korkmuyorum sımdılık normal daha zor bence evet sezeryanın dıkıs agrısı oluyo ama ilaçlar agrı kesıcıler falan pek bısey hısetmıyosun normaldede altan dıkıs var ben sezeryan taraftarıyım ıkı gun sabretmek yeter
Sinem21 Arkadaşlar herkesin kendi tercihi yani neden kestirmeye meraklı diyerek kinaye yapıyosunuz ki bırakın isteyen istediğini yapsın normal doğuran da anne sezeryan olan da anne, tartışılacak bi şey olduğunu düşünmüyorum
Derin_34 Ozgenur445 bende sizin gibiyim birbuçuk yıl vajinusmusla uğraştım sonra hanile kaldım şuan bende normal doğumdan çok korkuyorum
Ozgenur445 Derin_34 kesinlikle alttan muayene bile olamıyorum umarım hayırlısı be ise olur yeterki sağlıkla kucağımıza alalım bebeciklerimizi ☺️
Eceguclu35 Byzctn ben hamile olduğumu öğrendiğimden beri sezeryan dedim doktorum aksine normal doğumu destekledi hep ama ben o cesareti bulamadım kendimde ve sezeryan oldum😊 hiç pişman olmadım gayet güzel geçti doğumum