YagmurCan11 Sizde yadırgamişsınız şuan normal doğumu. O kadar ince ayrıntıya girecek olursak kimse normal dogurmasin ozaman ilk dogumum normal oldu buda normal inşallah. Allah'a şükür vajina bozuklugu yaşamadım çevremde de yasayani duymadım bozulsada çok önemsenecek durum değil herşeyin çaresi var önce bebegimin sağlığı evet basurum oldu ama hamile iken oldu kabizliktan ve bırakinda 50 60 yaştan sonra idrar torbası sarkacakms düsecekmis düşsün anneannem 7 çocuk doğurmuş öyle bir problemi yok gerçi. Her neyse siyaset gibi normal veya sezaryen die kimse bölünmesin bence ikisinin de hem avantajı hem dezavantaji var normalin oncesi sezaryaninda sonrası zor herkes sağlıkla kucagina alsin gerisi hic mühim değil bu tür tartışmalar boşuna hayırlı dogumlar.