Ozgenur445 Byzctn valla ben canım çok çok korkuyorum normal Doğumdan ki aylarca vajinusmusla uğraştım sezeryan düşünüyorum yine de hayırlısı artık
Derin_34 Ozgenur445 bende sizin gibiyim birbuçuk yıl vajinusmusla uğraştım sonra hanile kaldım şuan bende normal doğumdan çok korkuyorum
halimeaydin Tgbsdt canım acimiyor yanı hissetmedim diyebilirim zaten igne vuruyor doktor sonra belden aşağı hiç hissetmiyorsun parmağını oynat diyorlar ama yapamıyorsun 😃😊
ezgikurttt Byzctn ben normal doğuma dayanabilcegimi sanmiyorum 37+0 olduk doktoruma sezaryen istedigimi söylücem
Merve201119 Byzctn Bende öyle dedim ve normal Doğumu hiç denemeden sezeryan yaptım canım tabi bu dediğim olay 10 yıl önceydi😊
ezgikurttt Elifinzeytini isteğe bağli sezaryen yapiliyo mu ben özele gidiyorum ama yine de doktorum olmaz diyecek gibi geliyo
Betusm ezgikurttt bana da öyle geliyor ama ben cok korkuyorum yani bir insan yapamam derse neden zorlansın birde böyle düşünüyorum 🙄
mrsdoruk Byzctn sezeryan tercih meselesi olmamalı diye düşünüyorum. Son ana kadar normal dogumu düsünüyorum tabi hayırlısı ile olcaksa. Ama normal dogumdan da ola ki durumda sezaryen olcaksa da ondan da korkuyorum 😬😬 benim gibi olan var mı ?
Aasibel Byzctn valla canım açık konuşayım o sezeryan düşündüğünüz kadar kolay ve masum değil. İlk bebeğim sezeryanla oldu. Çatı darlığı dendi. Şimdi ikinciye hamileyim. İkisi arasında 2 yıl olmamasına rağmen normal doğumu araştırıyorum.
Ssseval Ben sezeryandan korkuyorum, herkes nasıl sezeryanı istiyo anlamıyorum. Kasık fıtığımdan ameliyat olmuşum 27 senedir ağrıyo üşütünce . Hiç konforlu değil kesilmek
Cismmpoyraz48 Ssseval Ay aynen ya bende anlamış değilim aklımdan bile geçiremiyorum dualar ediyorum allahım sezaryenlik bi durum verme die
Qqqww Byzctn benn😊 bu konuda kendime güvenim yok açıkça normal doğum yapamiycami düşünüyorum 🙁 duyanlar çok şaşırıyorlar ama herkezin düşüncesi farkli sezeryanla doğumu öcü gibi görüyorlar resmen ☺️