Yarennasal papatyaolsun klomen kullandım bir kutu büyütmed pcos var bende 2. Kutudan 4-5 tane icmiştim büyüdü sonra çatlatma iğnesi vuruldum bir kere ertesi günde aşılama yapıldı bir kere iğne vuruldum yani
papatyaolsun Yarennasal anladım ben de bir kez klomen denemiştim. Tutmayınca iğneli aşılama denedim o da tutmadı 🤷♀️ bizimki de sebepsiz infertilite. Yani neden olmuyor her şey çok normal anlamıyoruz
Yarennasal Tugbaozkan inşallahhhh güzel haberlerle gelebilirim 🙏🏻 sizin ilk aşılamamıydı peki ? Çok sevindim adınıza sağlıkla kucağınıza alın ❤️
YesimAykut papatyaolsun yaaa demeee, inşallah oluşmaz kist, canım ben bu ay olmazsa 6 ay düşünmüyorum daha kendimi yormam çok yoruldum
papatyaolsun YesimAykut çok haklısın canım ya aşırı yorucu bir süreç. Bir kez daha iğneli aşılama deneyip tüp bebek yaptıracağım beklemek istemiyorum
Ferkush Yarennasal ilkinde yumurta gelişimi olmadı o yüzden transfer yapılamadı. Hiç umudum yoktu tüp bebek randevusu almıştım. 2. denemede tuttu. İnşallah sizin de tutar🙏
Tugbaozkan @“Yarennasal” Amin amin cok teşekkür ederim ❤️ evet ilk asilamaydi. Bir kez ovitrelle vuruldum. İğneden sonra 2. Gun aşılama yapıldı. Tuttu cok şükür 🤍🤲 ben de polikistikoverdim
papatyaolsun Yarennasal canım 13. Ve 14. günler erken gebelik testi yap. Şu an iğne etkisi geçmiş. Birkaç gün sonra net sonuçlar alabilirsin