papatyaolsun Yarennasal canım 13. Ve 14. günler erken gebelik testi yap. Şu an iğne etkisi geçmiş. Birkaç gün sonra net sonuçlar alabilirsin
papatyaolsun Yarennasal canım ben kan tahlili taraftarıyım başından beri, çünkü aşılamanın 14. günü benimkiler pozitifti kanda hiçbiri çıkmadı o yüzden . Birkaç gün daha bekleyip kan vermelisin
papatyaolsun Yarennasal ilk iğneli aşılamamdı ama erken gebelik testlerinde pozitif çıkmasına rağmen kanda negatifti hamile değilim. Bugün yarın adet olacağım 2.iğneli aşılama için gideceğim doktora. Bu da olmazsa tüp bebek işin başlicam artık