İğneli aşılama mı yaptırdınız ? Geçen ay ben de yaptırdım testlerim de hep silik çizgi çıktı ama tutmamış adet oldum. Bu ay 2.sini yaptırayım diye gittim ki iğneler kist oluşturmuş ara vermek zorundayız dedi doktor. Bu adet dönemin geçsin diğer adetinde gel dedi. Bu ay kendiniz deneyin iğnelerin etkisi hala devam eder dedi denedik , bugün test yaptım adetime 2 gün var, maalesef negatif. Adet olmayı bekleyip tekrar doktora gideceğim