Kader-cevahir Kahraman88 bizimki de gelmiyor 😅 sancı falan çıkmadı 1 cm açıklık var dedi daha gelmez dedi gününü dolduracak
Kader-cevahir Merveeemsiii benim sancım yok hiç geceleri vajinada biraz batma oluyor sadece o kadar 40. Haftayı görmek istemiyorum haftaya gelirler umarım
Sehermahsum7321 mihre26 yok canım ben oğlum da da 35 hafta da geldi oğlumu 42 de doğurdum bu sefer de 35 de geldi artık kızım ne zaman gelecekse
mihre26 Esracakara benim de nişanım geleli 14 gün oluyor, bugün sabah kahverengi akıntı geldi tekrardan. doktorunuxa söylediniz mi sancı vs var mı
Esracakara mihre26 şuan nst deyim. Bebek iyi eşinde yaşlanma var ama doğumu başlatmamızı gerektirecek kadar değil dedi. Kahverengi akıntıyı tamamen unuttum hiç sormadım. Ama zararsız birşey olduğunu düşünüyorum kaç haftalık oldunuz
mihre26 Esracakara son haftalarda oluyormuş sanırım. biz de şu an 35+4üz en azından 37yi görürüz inşallah. ben de yarını bekliyorum randevumuz var bakalım