Sehermahsum7321 mihre26 yok be cnm nerde cuma akşamı sancım vardı gittim açılmam yoktu eve geldim gene 37 haftama girdim 😅 35 de geldi nişan
mihre26 Sehermahsum7321 benim de 34de geldi 37 olcaz hala ses soluk yok gelmekten vazgeçtiler galina😂😂
Sehermahsum7321 mihre26 bacım gelmezler inatçılar daha yolumuz var ama ben çok ağırlaştım artık 3 yaşında bir oğlum da var perişan oldum gurbette de oturuyorum kimse de yok yanımda artık doğmasını istiyorum ama belli sonum gene suni sancı olacak 😅
mihre26 Sehermahsum7321 benim de sırt ağrılarım çok kötü, rabbim yardımcın olsun canım gurbette olmak çok zor böyle zamanda😣 sağlıcakla doğuralım inşallah, önce doğuran yazsın😂😂😂
Sehermahsum7321 mihre26 olur unutmasak 😅 Bnm çok hiperaktif bir oğlum var herşeyi unutturuyor bana 😅 37 haftalık oldunuz yoksa