birkizannesi21 Ravziss yok yok endişelenme tabi ilk gebelikte insan biraz korkuyor ama gidince görüceksin ki hiçbir sıkıntı yok ☺️
Karamellilatte Yarın 7. Hafta olacak kalp atışını ben de duymadım henüz, yarın kontrolde duyabiliriz demişti doktor
Merviiss Karamellilatte benimde yarın tam 7+0 6+0 (geç dollenmeyle) sadece kese görüldü 7+0 da cagirdi
Merviiss Ravziss hayirli sabahlar yok daha gitmedim öğleden sonra gideceğim sen gittin mi :) cok heyecanlı ve stresliyim:(
Ravziss Merviiss Gittim merve ultrosondan baktı yine görmedi zaten stresliydim iyice tedirgin oldum derken elhamdülillah alttan muayenede gördü çok şükür🥹 kalbini ferah tut dua ede ede git canım benim Rabbim güzel haberlerle döndürsün evine🥰